Wil jij aan de slag voor 37,5 uur er week, op den duur is een dag per week thuiswerken en dat ook nog eens voor een salaris tussen de 2500 en 3500 euro?? Dan wil jij aan de slag als office assistent bij dit bedrijf in Spijkenisse!
Ohja, daarnaast heb je bij dit bedrijf flexibele werktijden, waardoor je eerder kunt beginnen en eerder kunt stoppen als dat beter bij jou past!
Gauw verder lezen dus!
Bij dit bedrijf is stabiliteit van groot belang. Ze verwachten dat je geen frequente baanwisselingen hebt in je werkverleden. Een korte stint is begrijpelijk, maar ze waarderen vooral medewerkers die verantwoordelijkheid nemen voor hun taken en zich richten op langdurige samenwerking. Collegialiteit is een hoeksteen van de bedrijfscultuur, dus ze zoeken een echte teamspeler.
Als office assistent wordt er verwacht dat je proactief en meedenkend bent, net als de huidige medewerkers. Engels is van groot belang, net zoals sterke administratieve vaardigheden en bekendheid met tools zoals Excel, Word, Outlook en ERP-systemen. Hoewel je geen receptionist bent, is het handig als je deze rol kunt vervullen. De ideale kandidaat heeft ervaring in de facilitaire sector en is bereid om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Heb je een achtergrond in horeca of dienstverlening? Dan heb je zeker een streepje voor!
Als office assistent heb je een gevarieerd takenpakket. Je zult verantwoordelijk zijn voor het organiseren van evenementen en alle bijbehorende administratieve taken. Dit omvat het opstellen van rapportages en het oppakken van eventuele gebreken in ons pand. Hoewel dit geen receptiewerk is, is de receptievaardigheid wel handig om te hebben.
Bij dit bedrijf kan je rekenen op een gezellige en informele werkomgeving met een laagdrempelig managementteam dat openstaat voor jouw ideeën en feedback!
Bij een toonaangevend Noors bedrijf gespecialiseerd in cargo pompen voor schepen, is een spannende kans ontstaan! Dit bedrijf is alom gerespecteerd in de industrie, en ze hebben onlangs besloten onze service locatie in Spijkenisse uit te breiden. Met een uniek en efficiënt systeem dat ze inzetten, zijn ze marktleider geworden. Voorheen een familiebedrijf tot 2014, staan ze nu klaar om verder te groeien en nieuwe teamleden te verwelkomen.
SollicitatieBen jij geïnteresseerd in deze vacature? Solliciteer nu en wie weet maak je binnenkort deel uit van dit gave team!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | Office assistent, Management assistent |
Startdatum: | 27-10-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via rotterdamzuid@tempo-team.nl of 06 51 85 19 27. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.
Deel de vacature:
Redactie Spijkenissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Spijkenisse via Spijkenissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Spijkenissekrant.nl.
© Spijkenissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.