Vacature Administratief assistent

Administratief assistent in Botlek Rotterdam

Vind jij het leuk om gevarieerde tot routinematige administratieve ondersteuning te geven? Vind jij het leuk om je in complexe vraagstukken vast te bijten? Werk jij met precisie en betrokkenheid? Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team en je administratieve vaardigheden naar een hoger niveau tillen? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Werktijden flexibel verdeeld over 4/5 dagen
  • Hybride aan de slag
  • Dynamisch en gemotiveerd team
  • 16 tot 24 uur per week
  • Internationale organisatie
  • Marktconform salaris
wie ben jij

Heb je ook de nodige administratieve skills die je graag inzet? Wil jij graag aan het werk in de logistiek? Ben jij een aanpakker, ga je zelf op zoek naar werk en voldoe je aan de volgende eisen?

  • Middelbare schooldiploma of gelijkwaardig twee jaar gerelateerde werkervaring;
  • Enthousiast en gemotiveerd;
  • Nauwkeurig te werk gaan;
  • In bezit van eigen vervoer;
  • Proactieve instelling;
  • Kennis van SAP is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
wat ga je doen

Met jouw nauwkeurigheid en oog voor detail voer je matig complexe gegevens in in een of meer systemen, waardoor je een essentiële rol speelt in het soepel laten verlopen van administratieve processen.

  • Ontvangen en doorgeven van berichten;
  • Vakkundig uitvoeren van administratieve taken;
  • Verzamelen en ordenen van documentatie en gegevens;
  • Plannen en coördineren van vergaderingen, agenda's en reisarrangementen;
  • Klantenondersteuningskwesties afhandelen of doorverwijzen naar de juiste afdeling.
waar ga je werken

Je komt te werken bij een bedrijf dat zich bezig houdt met de productie van voedselingedriënten en het verwerken, versprijden en verhandelen van landbouwproducten. De locatie in de Botlek houdt zich bezig met het produceren van eetbare oliën.

  • Internationaal bedrijf
sollicitatie

Interesse in deze baan? Leuk! Solliciteer dan snel via de button of neem telefonisch contact met ons op. We gaan het gesprek met je aan en kijken gelijk of dit de juiste baan is voor jou! Heb je nog vragen, bel ons dan op 0181-391075 en vraag naar Iris, Madelon of Rik.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief assistent
Startdatum:12-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via rik.groeneveld@nl.randstad.com of 0181-391075 / 06-51285830. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Administratief assistent Randstad 12-01-2024

Bekijk ook andere vacatures