Vacature Manager

Manager in Hoogvliet Rotterdam

Bent u op zoek naar een rol waarin u een aanzienlijke impact kunt creëren? Bij Seamark Group bieden wij een essentiële managementpositie binnen een dynamische en innovatieve omgeving. Wij zijn momenteel op zoek naar een Manager die in staat is om interne en externe processen te analyseren, te verbeteren en te waarborgen door relevante trends te verbinden aan de groei van onze organisatie. In deze rol rapporteert u rechtstreeks aan de Managing & OPS Director en werkt u samen met een enthousiast en deskundig team.

Uw werkplek bevindt zich op ons hoofdkantoor op de Maasvlakte Plaza. Als Operations & Reefer Services Manager heeft u de verantwoordelijkheid over twee belangrijke divisies: Reefer Services (Nederland & België) en Monitoring Services. U zorgt ervoor dat operationele planningen voldoen aan contractuele vereisten en bewaakt het proces, waarbij u ervoor zorgt dat alle werkzaamheden veilig en in overeenstemming met de geldende voorschriften worden uitgevoerd op onze depotlocaties.

Uw kracht ligt in het structureren van de organisatie en het doelgericht leiden naar de volgende fases door het creëren van synergie tussen verschillende vakgebieden, mensen en processen. In deze rol heeft u de verantwoordelijkheid over een deskundig team van ongeveer 40 collega's, waarbij u direct toezicht houdt op 10 collega's door coaching, instructie, motivatie en begeleiding.

Bij Seamark group streven we naar ambitie en vooruitgang, en om onze groei- en kwaliteitsambities waar te maken, hebben we een Manager nodig die zijn/haar ideeën effectief kan implementeren. U zult uw divisies naar het hoogste niveau tillen en de noodzakelijke beslissingen nemen om dit te bereiken. Onze organisatie staat bekend om haar toegankelijkheid en korte communicatielijnen, wat zowel voordelen als uitdagingen met zich meebrengt. U zult bijvoorbeeld in staat zijn om vervangende taken op te pakken en de organisatie doeltreffend te leiden in afwezigheid van de directie.
Verder bent u verantwoordelijk voor:

  • Het onderzoeken en uitzetten van commerciële mogelijkheden met als doelstelling uw projecten uit te breiden;
  • Contact onderhouden met de interne en externe stakeholders. Volgen hieruit operationele-, technische- en kwalitatieve actiepunten, en/of administratieve- en IT gerelateerde actiepunten, dan bent u ook degene die deze punten opvolgt;
  • Toezicht houden op alle operationele activiteiten om ervoor te zorgen dat de KPI's binnen aanvaardbare normen blijven;
  • Met behulp van Power BI data omzetten tot actiegerichte rapportages;
  • Verantwoordelijk voor de naleving van het veiligheidsbeleid op eigen locatie zowel locaties van de klanten en indien nodig het uitvoeren van incidentenonderzoek en directie adviseren over te nemen maatregelen;
  • Verantwoordelijk voor het bewerkstelligen van het juiste veiligheidsniveau en veiligheidsbewustzijn binnen de organisatie, en de nodige werplekinspecties en Toolboxmeetings organiseren en begeleiden;
  • Het voorbereiden en begeleiden van interne- en externe audits;
  • Bewaken van de voortgang op technisch, organisatorisch en financieel gebied, en het bijhouden en verbeteren ervan;
  • Zorgdragen voor correcte administratieve, IT en project procedures en het bijhouden en verbeteren ervan;
  • In overleg met de directie tevens verantwoordelijk voor het wagenpark, telefoons, computers en tablets binnen het eigen werkgebied.

Wat bieden wij?

  • Daarnaast gaat u een variabele beloning ontvangen, afhankelijk van performance en commerciële resultaten;
  • Auto (privégebruik), laptop en een telefoon van de zaak;
  • 25 Vakantiedagen/13 ADV dagen en overige verlofdagen volgens Metaal en Techniek cao;
  • In de pensioenregeling van onze opdrachtgever bouwt u pensioen op en is er een nabestaanden- en arbeidsongeschiktheidspensioen verzekerd volgens Metaal en Techniek cao;
  • Individuele opleidingsmogelijkheden;
  • Hoogwaardige begeleiding tijdens het onboarding proces om specifieke kennis te vergaren;
  • Betreft geen interim functie, maar een vaste aanstelling.


Functie:manager
Startdatum:24-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Seamark Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Manager Seamark Group 24-10-2023

Bekijk ook andere vacatures