Wij zoeken een collega bij onze afdeling receptie!
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom dan werken bij Ouwerkerk Notariaat.
Ben jij een vriendelijk en professioneel persoon met uitstekende communicatieve vaardigheden? Zoek je een functie waar je je organisatorische talenten kunt benutten? Dan is deze vacature perfect voor jou!
Als administratief medewerker receptie ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze cliënten. Je verwelkomt hen hartelijk, beantwoord de telefoon en verzorgt administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat onze cliënten zich welkom voelen.
Je belangrijkste verantwoordelijkheden:
Vaardigheden en vereisten:
Wij bieden:
Wil je deel uitmaken van ons fijne team? Stuur dan nu je sollicitatie naar: of bel met . We kijken ernaar uit je te ontmoeten!
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom dan werken bij Ouwerkerk Notariaat.
Functie: | administratief medewerker receptie |
Startdatum: | 09-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ouwerkerk Notariaat via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Spijkenissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Spijkenisse via Spijkenissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Spijkenissekrant.nl.
© Spijkenissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.