Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Hoogvliet Rotterdam

Voor in opdrachtgever in Hoogvliet zijn wij per direct opzoek naar een allround administratief medewerker. Vind jij het leuk om verschillende taken op te pakken binnen een wat kleinere organisatie en ben je breed inzetbaar? Dat zijn wij opzoek naar jou!

wat bieden wij jou
  • Salaris op basis van ervaring
  • Uitzicht op een vast contract
  • Hoogvliet (Gadering)
  • 32/40 uur per week
  • Kleine organisatie met een hecht team
wie ben jij

Voldoe jij aan de onderstaande punten? Neem dan direct contact met ons op!

  • Een afgeronde, voor de functie relevante, mbo-opleiding (bedrijfseconomie/Finance & control)
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent analytisch, accuraat, integer en gestructureerd met oog voor detail
  • Je bent leergierig en werkt zelfstandig en planmatig
  • Je bent goed met Excel en met cijfers
  • Je bent een doener en kunt goed zelfstandig werken
  • Je weet kritisch te kijken naar processen en het optimaliseren hiervan
wat ga je doen

Je gaat aan de slag in de functie van medewerker debiteuren. In deze rol heb je diverse taken die gericht zijn op het tevredenstellen van klanten en zorg je ervoor dat betalingen tijdig worden ontvangen. Het is jouw verantwoordelijkheid om eventuele problemen met betalingen op te merken en passende acties te ondernemen om ervoor te zorgen dat het geld alsnog wordt ontvangen. Al deze activiteiten vereisen nauwkeurige administratieve verwerking en moeten worden geregistreerd in Exact Globe. Je zult ook betrokken zijn bij het verzamelen van informatie, het opstellen van rapporten en het verwerken van inkomende correspondentie.

Daarnaast zijn er nog andere taken, zoals het boeken van vooraf opgestelde loonjournaalposten en crediteurenwerkzaamheden. Op wekelijkse basis zul je inkoopfacturen verwerken en betaalbatches samenstellen.

waar ga je werken

Je komt te werken in een enthousiast en gemotiveerd team met veel ambities. Deze organisatie bouwt een een sterke professionalisering en zoekt iemand die graag mee wilt bouwen en groeien. In deze functie liggen er als je wilt volop kansen.

  • 25 vakantiedagen
  • Goede pensioenregeling
  • 13e maand
  • Parttime: tijden en dagen vrij in te vullen in goed overleg
  • Reiskostenvergoeding
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker
Startdatum:31-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via tom.van.dipte@nl.randstad.com of 0181-602554 / +31623139438. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Administratief medewerker Randstad 31-10-2023

Bekijk ook andere vacatures