Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Hoogvliet Rotterdam

Functieomschrijving

Ben jij de administratieve topper die we zoeken? Ben jij enthousiast en een harde werker? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Salaris op basis van ervaring
  • Direct op contract bij de opdrachtgever
  • 32 of 40 uur per week
  • Organisatie in de Rotterdamse haven
  • Dynamische werkomgeving
  • Veel opleidingsmogelijkheden
wie ben jij

Wij zoeken iemand met ervaring in de administratie die servicegericht is en initiatief durft te tonen. Daarnaast heb je een goede portie humor en beschik je over een commerciële instelling! Ben jij de administratieve topper die we zoeken?

Daarnaast ben jij:

  • Mbo denk- en werkniveau;
  • Aantal jaar ervaring in de administratie;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van MS Office;
  • Een enthousiaste harde werker.
wat ga je doen

Je zal administratieve ondersteunende taken met toewijding en plezier uitvoeren.

Jouw takenpakket:

  • Verwerken van offertes en orders;
  • Plaatsen en verzenden van producten;
  • Beheren en monitoren van de administratie;
  • Afhandelen van klachten;
  • Beantwoorden van e-mails;
  • Telefonische gesprekken met klanten.
waar ga je werken

Dit bedrijf is een begrip in de Rotterdamse haven.

  • Hoogvliet Rotterdam;
  • Bonusregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Leuke borrels en bedrijfsfeestjes;
  • Hardwerkend en enthousiast team.
sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact op met Marjorie, Rik of Tom op 0181-602515!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:04-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via rik.groeneveld@nl.randstad.com of 0181-602515 / 06-51285830. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Administratief medewerker Randstad 04-03-2024

Bekijk ook andere vacatures