Ben jij op zoek naar een baan waarbij geen dag hetzelfde is en heb jij een talent voor plannen en organiseren? Kun je snel schakelen, werk je nauwkeurig en heb je ervaring met mutatie- en service-onderhoud? Dan ben ik op zoek naar jou!
Als werkorganisator Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het hele proces en fungeer je als schakel tussen opdrachtgevers, vaklieden en bewoners. De projecten bevinden zich voornamelijk in en rond Rotterdam.
Jouw taken omvatten onder andere:
Klinkt dit interessant? Reageer op de vacature of bel mij even om de mogelijkheden te bespreken!
Functie: | Servicedeskmedewerker, Werkorganisator |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Eminent Groep via n.ambtman@eminentgroep.nl of 06 - 81 92 45 96. Of bezoek hun website https://www.eminentgroep.nl.
Deel de vacature:
Redactie Spijkenissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Spijkenisse via Spijkenissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Spijkenissekrant.nl.
© Spijkenissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.