Bedrijfsomschrijving
De afdeling
Afdeling Gebiedsbeheer, sector Openbare Werken, cluster Stadsbeheer Stadsbeheer houdt de Rotterdamse buitenruimte in vorm. Met ruim 3000 collega’s zorgen we
ervoor dat de stad een fijne, veilige en schone stad is om in te wonen, werken en recreëren. De afdelingen Schone Stad, Openbare Werken en Toezicht & Handhaving dragen hier
gezamenlijk zorg voor. Wijkgestuurd, met oog voor het ritme van de stad en samen met de Rotterdammers. Vakmanschap staat bij ons hoog in het vaandel, gericht op het beste resultaat
op straat. Efficiënt, duurzaam en innovatief. Altijd de verbinding zoekend met de behoefte van burgers, bedrijven en bezoekers. Daar wordt Rotterdam zichtbaar beter van!
Afdeling Gebiedsbeheer
Je bent samen met diverse collega’s verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de buitenruimte van Rotterdam. Bij Gebiedsbeheer zorgen iets meer dan 200 collega’s, verdeeld
over zes rayons, voor dagelijks en planmatig beheer en onderhoud van de buitenruimte. Dat doen we wijkgestuurd: met steeds meer ruimte voor de wensen van de Rotterdammer en
zoveel mogelijk integraal: zodat de straat bijvoorbeeld zo min mogelijk open hoeft.
Onze organisatie
De skyline van Rotterdam. De diversiteit aan bedrijven en publieke instellingen. De bereikbaarheid van stad en regio. De internationale handelsgeest, ondernemerskracht, ambitie
en daadkracht. Het zijn allemaal voorbeelden van hoe Stadsontwikkeling en Stadsbeheer samenwerken met bewoners en ondernemers aan de voorspoed van de stad. Afgelopen jaren
zijn daar een extra opgaven bijgekomen zoals de ‘groene groei’: vooruitgang die klimaatvriendelijker, beter voor het milieu en op een circulaire gedachte gebouwd is. Grote
ambities die ook plek moeten krijgen in de projecten. De gemeente bouwt dus aan een sterke economie en een aantrekkelijke woonstad. Met hart voor Rotterdam en de mensen die er
komen, wonen en werken.
Samen met Rotterdammers en verschillende partners geven we vorm aan de stad en houden we de stad in vorm. Kies jij voor Stadsbeheer, dan is de kans groot dat je ideeën ontwikkelt die
een duidelijk stempel achterlaten op Rotterdam. Je gaat vernieuwing en vooruitgang dromen, tegelijkertijd zit je zelf aan de knoppen om groei samen met de stad te realiseren. Stadsbeheer
is er voor mensen die behoeftes zien, de ruimte pakken, ervoor durven gaan en het waarmaken.
FunctieomschrijvingWaar ben jij van?
Jij bent van het bieden van de perfecte ondersteuning. Met jouw ervaring in het samenwerken weet jij als geen ander welke ondersteuning en vastlegging er nodig is om het project naar het gewenste resultaat te leiden. Jij bent in veel gevallen het oliemannetje en zorgt ervoor dat het project in alle fases soepel verloopt en wordt vastgelegd.
Jouw functie
De ondersteuner neemt de projectmanagers werkzaamheden uit handen zoals verslagen maken, acties uitzetten en monitoren, overleggen inplannen etc. Informatie hierover moet uit alle hoeken en gaten gehaald worden. Als dit wordt opgepakt kan de projectmanager zich richten op het benodigde integraal projectmanagement. Door projectmanagers (SB/Gebied) wordt gestuurd op GROTICK-aspecten. Daarvoor hebben ze regelmatig plan team overleggen (planfase) en projectteam overleggen (engineerings – en uitvoeringsfase) om scope, planning, voortgang te bewaken.
Inhoudelijke taken en verantwoordelijkheden
Jij bent:
Jouw profiel
Als projectsecretaris bied jij ondersteuning aan het project op verschillende vlakken en werk je planmatig. Het ene moment zul je overleggen organiseren en het andere moment notuleren in een overleg. Hierin ben jij flexibel. Jij zult samen met de projectmanager verschillende rapportages opstellen, welke worden gelezen door verschillende belanghebbenden, denk aan technische collega’s, soms wijkraden en/of bewoners en de ambtelijk opdrachtgever. Door jouw communicatieve vaardigheden is dit op de juiste manier geschreven. Door jouw omgevingsbewustzijn speel jij in op de ontwikkelingen die zich afspelen en heb je zicht op de belangen en behoefte van andere. Tot slot ben je resultaatgericht en schrikken deadlines jouw niet af.
Functie-eisenEisen
Wensen
Primaire arbeidsvoorwaarden
Het salaris is afhankelijk van jouw profiel en gaat uit van schaal 8 van de CAO gemeente max €4244,- uitgaande van 36 uur per week. Je krijgt dus:
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Functie: | Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Yacht via marlon.das.dores@yacht.nl of 06-12000975. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Spijkenissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Spijkenisse via Spijkenissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Spijkenissekrant.nl.
© Spijkenissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.