Functieomschrijving
Kamer van Koophandel, heb je vast wel eens van gehoord. Ga jij hier aan de slag als Backoffice Medewerker? Dan verdien jij straks €17,53 per uur, ka-ching! Lees snel verder en solliciteer.
Wat bieden wij jouAls backoffice medewerker bij Kamer van Koophandel zie jij een baan voor langere tijd wel zitten. Jij bent het komende jaar tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar. En verder? Jij:
Het Handelsregister up-to-date houden. Dát wordt jouw baan! Samen met je collega's zorg jij ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is.
De eerste 8 weken volg je een inwerk- en trainingsprogramma. Betaald, uiteraard! Je sluit het traject af met een toets en wanneer je deze gehaald hebt kun je aan de slag!
Je zorgt ervoor dat wijzigingen in het Handelsregister foutloos worden doorgevoerd. Kwaliteit staat voorop, de gegevens in het Handelsregister zijn immers van grote waarde voor veel bedrijven en de Nederlandse samenleving! Ook statuten pas je aan naar de juiste AVG wet- en regelgeving. Ten slotte sta je ondernemers te woord. Per telefoon of e-mail heb je contact over de gegevens die je in het Handelsregister verwerkt.
KVK stimuleert ondernemerschap in het binnen- en buitenland. Misschien heb je er zelf wel eens over nagedacht om een zaak op te starten of staat je vader of beste vriendin ingeschreven. Sluit jij je aan bij deze mooie organisatie?
Je gaat het bestaande team van KVK Rotterdam Blaak versterken. Naast een aantal vaste medewerkers krijg je 2 leuke Tempo-Team collega's die je met open armen zullen ontvangen. Samen zetten jullie de schouders eronder. Maar er is ook tijd om onder het genot van een goede kop koffie bij te praten over de laatste wedstrijd van Feyenoord of het nieuwe restaurant waar je laatst bent geweest!
SollicitatieZie jij dit wel zitten? Dat willen wij dan graag snel horen, en lezen! Solliciteer direct via de button met je cv en gerichte motivatiebrief. Heb je nog vragen mail naar: recruitment.kvk@tempo-team.nl.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functie: | baliemedewerker bankbedrijf |
Startdatum: | 27-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HAVO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 17 – 17 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via recruitment.kvk@tempo-team.nl of Dennis & Sabrina. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Spijkenissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Spijkenisse via Spijkenissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Spijkenissekrant.nl.
© Spijkenissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.