Vacature Klantadviseur

Klantadviseur in Spijkenisse

Gecertificeerde scheidingsadviseurs

Optimaal bereikbaar

100% onafhankelijk & eerlijke tarieven

085-0012808
Gratis intakegesprek

Wij voorkomen vechtscheidingen

Koppels een nieuwe start bieden door de scheiding slim te regelen. Vanuit hartje Utrecht bouwen we aan scheidingshulp 2.0
Beter, sneller én betaalbaar


Als Klantadviseur ben je een belangrijk onderdeel van onze inbound sales afdeling, ofwel de zogeheten Service Desk. Je bent technisch gezien verantwoordelijk voor de conversie van nieuwe lead naar betaalde factuur, maar net zo belangrijk is dat je het visitekaartje van onze merken bent naar iedereen die voor het eerst contact zoekt. Een optimale klantbeleving centraal staat in jouw dagelijkse klantcontact.

Je komt te werken in een fast-paced, data gedreven startup met zelfsturende teams. Werken in zelfsturende teams houdt in dat je veel ruimte krijgt voor jouw eigen ideeën. Je denkt vanzelfsprekend mee over hoe wij onze klantervaring continu kunnen blijven verbeteren en onze processen verder kunnen optimaliseren. Je hebt geen startsein of handboek nodig om in actie te komen.

Er is veel ruimte voor eigen initiatief en je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid om op jouw authentieke manier ervoor te zorgen dat nieuwe leads enthousiast voor ons kiezen. Je zorgt voor klanttevredenheid, bent empathisch en denkt in oplossingen. Daarnaast blijf je ook scherp en kritisch en ben je niet bang voor het geven van feedback.

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor nieuwe leads per telefoon, mail of chat. Het overgrote deel van de communicatie zal inbound zijn. Alle outbound communicatie is een follow-up op eerdere interactie van de klant.
  • Je bent verantwoordelijk voor conversie gerichte taken, zoals het voeren van intake adviesgesprekken, doorvoeren van pakketbevestigingen en het opvolgen van onbetaalde facturen;
  • Je werkt vanuit Zendesk, waar je nauwkeurig elk klantprofiel opbouwt. Hierdoor zijn alle werkstromen gemakkelijk te overzien, uit te voeren en over te dragen aan je collega's zonder de customer journey afbreuk te doen;
  • Je denkt mee over de verdere optimalisering van de customer journey en het stroomlijnen van de interne processen; Je werkt nauw samen met de Dossier Management Desk en zorgt voor een feilloze overdracht wanneer een klant bij ons van start wilt gaan met een dienst.

Vereisten

  • Beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Fulltime (32-40 uur) beschikbaar bent;
  • Bij voorkeur werkervaring hebt met inbound sales, klantenservice of in de horeca en/of retail;
  • Altijd streeft naar een optimale klantbeleving. Door jouw communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen ben jij elke klant uitstekend van dienst;
  • Beschikt over een flinke dosis relativeringsvermogen en mensenkennis

Waarom Q?

Q steekt juridische dienstverlening aan consumenten in een nieuw jasje: beter, sneller en betaalbaar. Wij zijn trots op ons digitale karakter en dagen met plezier de traditionele markt uit. Wat maakt ons anders?

  • Nieuwe klanten vinden ons uitsluitend online
  • Klantervaring is belangrijker dan winstmarge
  • Teams zijn zelfsturend met zo min mogelijk hiërarchie
  • Innovatie door continue in kleine stappen te verbeteren

Q levert op dit moment twee diensten: Online Scheiden en Ontslaghulp, maar hier gaat het zeker niet bij blijven. Onze missie is om juridische hulp zo goed te maken, dat klanten vanzelf ambassadeur worden. Wij doen er alles aan om goed voor onze mensen te zorgen, zodat deze er optimaal voor onze klanten kunnen zijn.

Je komt te werken in een gedreven team, waar je samen met je directe collega's op zelfsturende wijze de Service Desk verder gaat uitbouwen. Niets moet, maar er wordt ruimte gegeven om op jouw eigen manier vorm aan je ambitie te geven, zowel op persoonlijk als professioneel vlak. Wij vragen veel van je, maar je krijgt er ook veel voor terug:

  • Een goed salaris: afhankelijk van leeftijd en ervaring tussen de € 2.600,- en € 3.200,- euro obv 40 uur
  • Vakantiegeld en 25 vakantiedagen
  • Een contract van 7 maanden met daarna de intentie voor onbepaalde tijd
  • Een centraal gelegen werkplek! Je werkt vanuit het gloednieuwe en inspirerende Tribes kantoor recht tegenover Utrecht CS met oa meeting-rooms, lounges, cafe en een uitgebreid restaurant.


Functie:klantadviseur
Startdatum:01-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2600 – 3200
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Q Scheidingsadviseurs via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Klantadviseur Q Scheidingsadviseurs 01-02-2024

Bekijk ook andere vacatures