Vacature Customer Service Coordinator

Customer Service Coordinator in Botlek Rotterdam

Customer Service Coordinator

  • Rotterdam, NL

Jetzt online bewerben

Empfehlen

Oude Maasweg 44-50
3197 KJ Rotterdam
Niederlande

  • Alle Jobs HOYER GmbH
  • Büro, Verwaltung, Sachbearbeitung
  • Berufserfahrung (Junior Level)
  • Vollzeit

Customer Service Coordinator

Op basis van onze kerncompetenties behoren wij wereldwijd tot één van de meest toonaangevende dienstverleners in de bulklogistiek, met name voor de sectoren chemie, levensmiddelen, gas en
aardolieproducten. Als onafhankelijk familiebedrijf ondersteunen wij elk van onze 3,800 wereldwijde medewerkers. Hun vaardigheden, inzet en know-how vormen de basis die ons in staat stelt om altijd die ene stap verder te gaan en te allen tijde de beste oplossing aan onze klanten aan te bieden.
Gebruik je vaardigheden om iets bijzonders te bereiken.
Voor HOYER Nederland B.V. vragen wij voor de vestiging Botlek-RT een fulltime
Customer Service Coördinator
die er op basis van betrokkenheid en zorgvuldigheid voor zorgt
dat wij zelfs aan de allerhoogste eisen van klanten kunnen voldoen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je kunt goed afstemmen en kunt goed communiceren tussen klanten en teamleiders.
  • Je onderhoudt interne en externe contacten (klanten en kantoren).
  • Je doet de administratieve afhandeling van transporten.
  • Je bewaakt het verloop van transport tot factuur.
  • Je selecteert de juiste route en past indien nodig aan.
  • Je bewaakt de veiligheid van de transporten, registreert en rapporteert onveilige situaties.
  • Je handelt kostenbewust.
  • Je voert controles uit.
  • Je evalueert de transporten.

Profielschets

  • Een logistieke MBO Opleiding is een pré.
  • Enige ervaring in soortgelijke functie is een pré maar niet noodzakelijk. Een starter in de logistiek is zeker welkom!
  • Affiniteit op het gebied van intermodale transporten.
  • Kennis van diverse softwareapplicaties (waaronder MS Office).
  • Kennis van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Goed kunnen samenwerken, betrokken en communicatief vaardig.
  • Kwaliteitsbewust, besluitvaardig, flexibel en zelfstandig kunnen werken.
  • Uitstekende analytische vaardigheden.
  • Affiniteit in logistieke processen / tankcontainer transport is een pré.
  • In bezit van eigen vervoer (geen openbaar vervoer verbinding).

Wat bieden wij

  • Waarderende en teamgerichte bedrijfscultuur.
  • Een personeelsontwikkeling die bijscholing en opleiding bevordert.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een goede bedrijfspensioenregeling.
  • Uitdagende en autonome verantwoordelijkheidsgebieden.
  • Professionele uitwisseling in een zeer gemotiveerd team.
  • Een eigen sportschool waarvan gebruik gemaakt kan worden.
  • Een recreatieruimte om even te ontspannen.
  • Een prima bedrijfsrestaurant.


+31 (0)10-2953374
https://carriere-nl.hoyer-group.com



Functie:coördinator customer service
Startdatum:11-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HOYER Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Customer Service Coordinator HOYER Group 11-02-2024

Bekijk ook andere vacatures