Vacature Beheerder

Beheerder in Spijkenisse

Vacature beheerder ABS

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Recent is de functie beheerder ABS beschikbaar gekomen. Voor deze functie kijken wij ook intern naar mogelijke kandidaten voor het vervullen van de vacature. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en heb je de juiste skills in huis? Lees de vacature goed door en solliciteer!

Over de functie

Je stuurt de medewerkers van het ABS aan en draagt zorg voor hun ontwikkeling en verbetering. Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en de optimale scheiding van afvalstromen. Jij zorgt ervoor dat afspraken worden nagekomen, werkt actief mee in de uitvoering en bent hét aanspreekpunt voor de inwoners van de Gemeente Nissewaard en bezoekers van het ABS. Je draagt wanneer nodig actief bij aan initiatieven gerelateerd aan de realisatie van een circulaire economie.

Jouw taken

  • Aansturen en leidinggeven aan de medewerkers van het ABS
  • Coördineren van de werkzaamheden
  • Toezicht houden, voorlichting en informatie geven aan medewerkers, inwoners gemeente Nissewaard en andere bezoekers
  • Zorgdragen voor een optimale scheiding van afvalstromen
  • Een bijdrage leveren aan de realisatie van de vastgestelde doelstellingen en het teamresultaat
  • Verzorgen van administratie, registratie en rapportages
  • Naleven en uitvoeren van het personeelsbeleid

Wie ben jij?

Als beheerder van het ABS houd jij het toezicht op de geleverde kwaliteit van werkzaamheden op het ABS. Je bent betrouwbaar, flexibel, klantgefocust, en hebt een scherp oog voor kwaliteit en veiligheid. Je bent in staat om anderen op een goede manier aan te sturen en te ondersteunen in hun ontwikkeling. Je hebt expertise in je vak, neemt initiatief en bent integer in je handelingen. Plannen en organiseren gaat jou goed af, en je laat commitment zien in je werk.

Vereiste kennis & skills

  • Jij hebt aantoonbaar MBO 4+ werk- en denkniveau
  • VCA Vol (Voor leidinggevenden)
  • Kennis van logistieke processen, afvalscheiding en sortering
  • Kennis van wet- en regelgeving, milieubepalingen, verwerkerseisen en veiligheidsaspecten
  • Kennis van geautomatiseerde systemen (MS office)
  • In het bezit van certificaat Beheerder Milieustraat, Depothouder KCA, herkennen en omgaan met asbest en de certificaten voor hydraulische graafmachine, shovel en vorkheftruck
  • Wenselijk zijn de certificaten voor: "Klantvriendelijk handelen in de praktijk." en "Omgaan met verbale en fysieke agressie."

Wat bieden wij?

  • Salaris tussen de €3.033,- en €4.136,- conform ORBA schaal G van de CAO Grondstoffen, energie & omgeving en o.b.v. 40-urige werkweek
  • Reiskostenvergoeding woon- werkverkeer
  • Ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen en opleidingen te volgen
  • Toegang tot de online Reinis Academie
  • Een telefoon van de zaak
  • 27,5 vakantiedagen op jaarbasis
  • Aantrekkelijke pensioenregeling
  • Persoonlijk arbeidsvoorwaarden budget van 13,44%
  • Mogelijkheid tot 5% extra d.m.v. collectieve resultaatdeling per jaar
  • Een bijzonder gezellige werkplek

Sollicitatieprocedure

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en is je interesse gewekt? Dan kun je solliciteren door vóór 30 okt 2023 een korte motivatiebrief samen met je CV te sturen naar:

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Alwin van de Bovenkamp via

Voor vragen met betrekking tot de procedure kan je contact opnemen met via of telefoonnummer .



Functie:beheerder
Startdatum:16-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3033 – 4136
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Reinis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Beheerder Reinis 16-10-2023

Bekijk ook andere vacatures