Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Botlek Rotterdam

Voor een opdrachtgever in de Botlek-Rotterdam zijn we per direct opzoek naar een financieel administratief medewerker die minimaal 32 uur per week beschikbaar is.
Heb jij al wat jaren ervaring in een soortgelijke functie en werk je graag in een klein en gemotiveerd team? Dan is deze functie wellicht wat voor jou!

wat bieden wij jou
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • 32/40 uur. Mogelijkheid tot hybride werken
  • Botlek-Rotterdam
wie ben jij

Omdat je in een klein team komt te werken zijn we opzoek naar iemand die dit ook kan en fijn vind. Je schakelt makkelijk en bent pro-actief. Herken jij jezelf in de onderstaande punten? Reageer dan snel?

  • Je hebt een opleiding MBO/HBO bedrijfsadministratie
  • Je werkt accuraat, bent stressbestendig, zelfstandig en pro-actief
  • Je hebt een aantal jaren relevantie werkervaring, met kennis en ervaring met boekhoudkundige software en een goede beheersing van MS Office
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling
  • Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week
  • Je hebt eigen vervoer
wat ga je doen

Het team financiën bestaat uit 5 medewerkers die worden aangestuurd door en manager. Dit team werkt hecht samen om de werkzaamheden voor meerdere logistieke bedrijven bij elkaar te brengen en op orde te houden.
Enkele werkzaamheden waar jij verantwoordelijk voor zult zijn vind je hieronder:

  • Het onderhouden van contacten met debiteuren en crediteuren
  • Het tijdig verwerken van betalingen en bankmutaties
  • Het juist en tijdig registreren en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen
  • Ondersteunen bij jaarafsluiting
  • Het maken, uitsturen en opvolgen van offertes
  • Het maken van een maandelijkse salesrapportage
  • Signaleren van mogelijke verbeteringen van boekhoudkundige processen
waar ga je werken

Je komt te werken voor een bedrijf in de Botlek-Rotterdam. Helaas is dit bedrijf slecht te bereiken met het openbaar vervoer en is het dus van belang dat je eigen vervoer hebt. Dit bedrijf staat bekend als fijne werkgever en hanteert goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • 26 vakantiedagen
  • Flexibele werktijden
  • Reiskostenvergoeding
  • Premievrije pensioenregeling
  • Na inwerkperiode van 3 maanden kun je (bij fulltime dienstverband) 2 dagen thuis werken
sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact op via het onderstaande telefoonnummer!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker, Algemeen administratief medewerker
Startdatum:10-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via tom.van.dipte@nl.randstad.com of 0181 602515 / 06 23139438. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Spijkenisse
  2. Administratief medewerker Randstad 10-01-2024

Bekijk ook andere vacatures