Vacature Administratief Medewerker Inkoop

Administratief Medewerker Inkoop in Spijkenisse

gemeente Nissewaard

Administratief Medewerker Inkoop

NL

Nederlands (NL)

Administratief Medewerker Inkoop

gemeente Nissewaard Spijkenisse

Wat is vereist?

  • Mbo+ werk- en denkniveau
  • 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • Affiniteit met het vakgebied en goede kennis een vaardigheid van Microsoft Office
  • Zelfstandig werken en inhoud van het werk snel eigen te kunnen maken
  • Goede planning- en organisatievaardigheden en zeer nauwkeurig kunnen werken
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Toegankelijk en een actieve en professionele werkhouding

Wat krijg je?

  • Maximaal €3.301 bruto p/m (schaal 7 CAO gemeenten) o.b.v. een 36-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring
  • IKB (17,05% flexibel in te zetten)
  • 36-urige werkweek
  • 194,4 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
  • Trainings- en opleidingsmogelijkheden via het Individueel Keuzebudget
  • Inrichten thuiswerkplek (€ 750,- budget voor inrichten thuiswerkplek per 7 jaar)
  • Fietsregeling (€2000,- budget fietsregeling per 3 jaar)
  • Reiskostenvergoeding (volledige vergoeding OV óf € 0,21 per km (min. 10 km, max. 40 km enkele reis)

Wat doe je?

  • 25% Inkoopactieplan bijhouden
  • 15% Agenda's beheren
  • 30% In aanbestedingen ondersteunen
  • 30% Inkoop mailbox beheren

Stel direct een vraag

Karin van Kranenburg

Senior Inkoopadviseur

  • Path 2Created with Sketch.

Als Administratief Medewerker Inkoop bij gemeente Nissewaard ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de (Senior) Inkoopadviseurs bij diverse werkzaamheden. Dit houdt in dat je je bezighoudt met de inkoopcorrespondentie, het contractbeheer en het archiveren van documenten binnen het TenderNed systeem. Daarnaast ben je de vraagbaak voor allerlei zaken die betrekking hebben op het internet/intranet van team Inkoop.

In deze functie variëren je dagelijkse taken van het bijhouden van het inkoopactieplan tot het ondersteunen bij aanbestedingen. Je beheert niet alleen de agenda's, maar zorgt ook dat de inkoopmailbox op orde blijft. Hier zul je vragen beantwoorden of doorsturen naar de Inkoopadviseurs. Kortom, je houdt je met veel zaken en activiteiten binnen de afdeling Inkoop bezig.

Je komt te werken in team Inkoop, dat bestaat uit twee Senior Inkoopadviseurs, een Medior Inkoopadviseur en een Junior Inkoopadviseur. Samen met je team zorg je voor een efficiënte afhandeling van alle inkoopprocessen binnen de gemeente Nissewaard.

<p>Als <strong>Administratief Medewerker Inkoop</strong> bij gemeente Nissewaard ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de (Senior) Inkoopadviseurs bij diverse werkzaamheden. Dit houdt in dat je je bezighoudt met de inkoopcorrespondentie, het contractbeheer en het archiveren van documenten binnen het TenderNed systeem. Daarnaast ben je de vraagbaak voor allerlei zaken die betrekking hebben op het internet/intranet van team Inkoop.<</p> <p>In deze functie variëren je dagelijkse taken van het bijhouden van het inkoopactieplan tot het ondersteunen bij aanbestedingen. Je beheert niet alleen de agenda's, maar zorgt ook dat de inkoopmailbox op orde blijft. Hier zul je vragen beantwoorden of doorsturen naar de Inkoopadviseurs. Kortom, je houdt je met veel zaken en activiteiten binnen de afdeling Inkoop bezig.<</p> <p>Je komt te werken in team Inkoop, dat bestaat uit twee Senior Inkoopadviseurs, een Medior Inkoopadviseur en een Junior Inkoopadviseur. Samen met je team zorg je voor een efficiënte afhandeling van alle inkoopprocessen binnen de gemeente Nissewaard.<</p>

Als je het leuk vindt om collega's te ontzorgen, van uitzoekwerk houdt en je het niet erg vindt om met verschillende taken tegelijk bezig te zijn, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Administratief Medewerker Inkoop


Op een leuke werkdag verwerk je de binnenkomende mails en controleer je het inkoopactieplan op aankomende wijzigingen of deadlines. Vervolgens ga je naar een overleg, notuleer je voor een Inkoopadviseur en moet je voor het einde van de dag een inkoopdossier voorbereiden, de mailbox bijwerken en overige acties inplannen.

  • Ma

    • Mails lezen en beantwoorden
    • Lunch
    • Table talk via Teams
    • Agenda's beheren
    • Inkoopactieplan beheren
    • In aanbestedingen ondersteunen
  • Di

    • Mails lezen en beantwoorden
    • Lunch
    • Op het TenderNed-systeem werken
    • Contractbeheerwerkzaamheden uitvoeren
    • Vragen voor afdeling Inkoop afhandelen
    • Kantoordag
  • Wo

  • Vr

    • Vrije dag

Voorbeeld uit de praktijk

Je krijgt via de mailbox een vraag over de afgifte van een inkoopnummer, maar je ziet dat de afgelopen drie maanden een soortgelijke opdracht is aangevraagd. Wat doe je?

Als Administratief Medewerker Inkoop ga je direct aan de slag om dit uit te zoeken. Je kijkt naar de waarde van de soortgelijke opdracht die eerder was aangevraagd en je onderzoekt hoeveel er de afgelopen vier jaar is uitgegeven aan deze leverancier. Je controleert ook of er een contract is geregistreerd. Stel dat er geen contract is, dan is het je taak om de Inkoopadviseurs hierover te informeren. Deze informatie is belangrijk, omdat de Inkoopadviseur hierdoor een gesprek kan plannen met de betrokken collega om eventueel een aanbesteding voor te bereiden.

Wat doe je?

Groeipad

De gemeente Nissewaard beschikt over een opleidingsbudget, waarmee medewerkers functie inhoudelijke opleidingen en trainingen kunnen volgen, maar ook coaching. Binnen de gemeente staat een groeipad niet vast, maar door de grootte van onze organisatie zijn er genoeg kansen om door te groeien binnen of buiten je functie.

Administratief Medewerker Inkoop

Werken bij gemeente Nissewaard



Functie:administratief medewerker inkoop
Startdatum:05-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3301 – 3301
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Nissewaard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Spijkenissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures spijkenisse
  2. Administratief Medewerker Inkoop Gemeente Nissewaard 05-05-2024

Bekijk ook andere vacatures