gemeente Nissewaard
Administratief Medewerker Inkoop
NL
Nederlands (NL)
Administratief Medewerker Inkoop
gemeente Nissewaard Spijkenisse
Wat is vereist?
Wat krijg je?
Wat doe je?
Stel direct een vraag
Karin van Kranenburg
Senior Inkoopadviseur
Als Administratief Medewerker Inkoop bij gemeente Nissewaard ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de (Senior) Inkoopadviseurs bij diverse werkzaamheden. Dit houdt in dat je je bezighoudt met de inkoopcorrespondentie, het contractbeheer en het archiveren van documenten binnen het TenderNed systeem. Daarnaast ben je de vraagbaak voor allerlei zaken die betrekking hebben op het internet/intranet van team Inkoop.
In deze functie variëren je dagelijkse taken van het bijhouden van het inkoopactieplan tot het ondersteunen bij aanbestedingen. Je beheert niet alleen de agenda's, maar zorgt ook dat de inkoopmailbox op orde blijft. Hier zul je vragen beantwoorden of doorsturen naar de Inkoopadviseurs. Kortom, je houdt je met veel zaken en activiteiten binnen de afdeling Inkoop bezig.
Je komt te werken in team Inkoop, dat bestaat uit twee Senior Inkoopadviseurs, een Medior Inkoopadviseur en een Junior Inkoopadviseur. Samen met je team zorg je voor een efficiënte afhandeling van alle inkoopprocessen binnen de gemeente Nissewaard.
<p>Als <strong>Administratief Medewerker Inkoop</strong> bij gemeente Nissewaard ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de (Senior) Inkoopadviseurs bij diverse werkzaamheden. Dit houdt in dat je je bezighoudt met de inkoopcorrespondentie, het contractbeheer en het archiveren van documenten binnen het TenderNed systeem. Daarnaast ben je de vraagbaak voor allerlei zaken die betrekking hebben op het internet/intranet van team Inkoop.<</p> <p>In deze functie variëren je dagelijkse taken van het bijhouden van het inkoopactieplan tot het ondersteunen bij aanbestedingen. Je beheert niet alleen de agenda's, maar zorgt ook dat de inkoopmailbox op orde blijft. Hier zul je vragen beantwoorden of doorsturen naar de Inkoopadviseurs. Kortom, je houdt je met veel zaken en activiteiten binnen de afdeling Inkoop bezig.<</p> <p>Je komt te werken in team Inkoop, dat bestaat uit twee Senior Inkoopadviseurs, een Medior Inkoopadviseur en een Junior Inkoopadviseur. Samen met je team zorg je voor een efficiënte afhandeling van alle inkoopprocessen binnen de gemeente Nissewaard.<</p>
Als je het leuk vindt om collega's te ontzorgen, van uitzoekwerk houdt en je het niet erg vindt om met verschillende taken tegelijk bezig te zijn, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Administratief Medewerker Inkoop
Op een leuke werkdag verwerk je de binnenkomende mails en controleer je het inkoopactieplan op aankomende wijzigingen of deadlines. Vervolgens ga je naar een overleg, notuleer je voor een Inkoopadviseur en moet je voor het einde van de dag een inkoopdossier voorbereiden, de mailbox bijwerken en overige acties inplannen.
Ma
Di
Wo
Vr
Voorbeeld uit de praktijk
Je krijgt via de mailbox een vraag over de afgifte van een inkoopnummer, maar je ziet dat de afgelopen drie maanden een soortgelijke opdracht is aangevraagd. Wat doe je?
Als Administratief Medewerker Inkoop ga je direct aan de slag om dit uit te zoeken. Je kijkt naar de waarde van de soortgelijke opdracht die eerder was aangevraagd en je onderzoekt hoeveel er de afgelopen vier jaar is uitgegeven aan deze leverancier. Je controleert ook of er een contract is geregistreerd. Stel dat er geen contract is, dan is het je taak om de Inkoopadviseurs hierover te informeren. Deze informatie is belangrijk, omdat de Inkoopadviseur hierdoor een gesprek kan plannen met de betrokken collega om eventueel een aanbesteding voor te bereiden.
Wat doe je?
Groeipad
De gemeente Nissewaard beschikt over een opleidingsbudget, waarmee medewerkers functie inhoudelijke opleidingen en trainingen kunnen volgen, maar ook coaching. Binnen de gemeente staat een groeipad niet vast, maar door de grootte van onze organisatie zijn er genoeg kansen om door te groeien binnen of buiten je functie.
Administratief Medewerker Inkoop
Werken bij gemeente Nissewaard
Functie: | administratief medewerker inkoop |
Startdatum: | 05-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3301 – 3301 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Nissewaard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Spijkenissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de spijkenissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Spijkenisse via Spijkenissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Spijkenissekrant.nl.
© Spijkenissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.